Hej! Har aldrig varit gravid i hela mitt liv.
Min mens var 3 dagar sen, och har haft tidiga symptom som huvudvärk , ömma bröst & springa och kissa oftare.
Tog ett CB veckoindikator test 13/8 med morgonurin, visade positivt på 1-2v. Sprang direkt och köpte 2 andra test och tog ett på em, som då visade negativt. På kvällen fick jag blödning likt mens + värk.
Idag 14/8 så tog jag ett nytt med morgonurin som visade negativt.
Bm misstänker tidigt missfall, men jag vet inte? Hur vanligt är det att 1 visar positivt men är fel egentligen?
Kan man inte blöda/få mens under tidig graviditet utan att det behöver vara missfall? Tyvärr var de inte mycket till hjälp via telefon med bm och just nu vill jag bara veta om jag ens nånsin har varit gravid? 😔
Tar bild bild på hur min blödning såg ut idag 14/8
Hej! Jag har varit med om att testet först visat positivt och sedan negativt och visade sig vara tidigt missfall i mitt fall. Fick höra från min BM att man kan ha varit med om fler missfall utan att veta om det då kroppen stöter bort det om det är någon missbildning / fel och att man sedan får mens. Så kan vara att man haft fler missfall men är så pass tidigt skede och som sagt att kroppen stöter bort det som kanske inte skulle kunna klara sig / bli något. Man kan ju blöda lite / få nidblödning vid graviditet. Vänta och se efter om ett par veckor 💗