homeUnselectedHemForumreceptBarnmattipsProductUnselectedTips
UserSvg
Anonym
Planerar barn

Tidiga gravid symtom?

Tidiga gravidsymptom. Hej på er! Har lite funderingar.. Jag och pojkvännen försöker att bli gravida och gjorde första försöket denna månaden. Fick positiv ÄL-test den 5/12. Vi hade våra mysstunder den 3 & 6/12 vilket innebär dagarna med absolut största chans för att lyckas. Mina frågor är nu.. är det rimligt för mig att känna tidiga sympom redan nu? Beräknad mens är om 9 dagar. Både igår och iförgår kände jag som molvärk. Det smakar jätteäckligt i munnen ( snusar vitt ). Har förhöjd kroppstemperatur ( 38,0 ). Och spända och väldigt ömma bröst/bröstvårtor. Samt lite illamående både igår och idag. Och huvudvärk. kan det vara så att jag faktiskt redan känner symtom ( om det nu är så att jag är gravid ) eller är det verkligen alldeles för tidigt? Första gången för mig jag försöker så har absolut ingen erfarenhet av något. Hoppas få svar av er
likebtn0
speechbubble1

Kommentarer

UserSvg
Anileve
Jag hade lite molvärk ca v 4 -5 och mycket saliv v4-5. ömma bröst (fast det brukar jag har innan mens också) vecka 5,5-6,5 otroligt ont j bröstet/bröstvårtor - kan inte somna, vaknar av ont och det känns att den växer och växer 😭
likebtn0